Practic, creatia si designul sunt menite sa "imbrace" in mod estetic functionalitatile produselor intr-o "haina" care urmeaza sa comunice mesajul stabilit prin strategia de marketing. Cel putin, asa intelegem la Studio 3 rolul pe care il joaca creatia si designul pentru constructia unui mod eficient, estetic si coerent din punct de vedere vizual, de prezentare a mesajului Dvs. Evident, este foarte important ca designul creativ sa respecte si sa contribuie pozitiv in continuare la linia brandului pe care il serveste si sa mentina coerenta de imagine stabilita prin strategiile anterioare de comunicare - asta, in cazul in care brandul are un anumit istoric. Daca brandul nu are o existenta anterioara, nu e nici o problema: il construim impreuna, de la zero, pas cu pas. Trebuie doar ca Dvs sa stiti ce anume doriti, sau trebuie sa aveti incredere in noi si sa ne lasati sa definim cu precizie unde doriti sa ajungeti - pentru ca in momentul in care obiectivul este clar, toate celelalte se construiesc cu usurinta, incepand cu strategia de comunicare si ajungand pana la produsele finite care vor contribui la comunicarea mesajului, on-line sau off-line.

Cand vorbim de tehnologie web, vorbim de tot ce se afla "in spatele" aplicatiilor pe care le dezvoltam: platforme soft, limbaje si framework-uri, concepte de programare sau tehnici de prelucrare a informatiei. Asadar, fie ca e vorba de platformele pe care ne dezvoltam aplicatiile, fie ca e vorba de bazele de date, de mediile si uneltele software pe care le utilizam, de algoritmii, functiile si procedurile pe care le gandim, sau de standardele pe care trebuie sa le respectam pentru dezvoltarea acestora - toate acestea tin de tehnologiile web. Asadar, utilizam constant PHP si MySQL, Flash, Actionscript, HTML si CSS, Java si JavaScript, MooTools sau JQuery, content sharing prin RSS/API, CMS open-source: Wordpress, Joomla, CMS custom-made: shopping carturi personalizate, sisteme de e-commerce "white label", sisteme de afiliati, pentru a dezvolta pentru Dvs produse de comunicare on-line.

De ce Optimizare SEO? - pentru ca este una dintre competentele principale ale Studio 3, dar si o componenta naturala si necesara a procesului de construire a prezentei unui brand pe internet. Internet Marketingul imbina aptitudini din domenii de activitate conexe (vanzari, publicitate, design grafic dar si tehnologie web si IT).

Facem asadar Internet Marketing pentru ca - in lipsa acestei componente - prezenta unui brand pe internet ramane doar o colectie de informatii cu sanse minime de a ajunge la cei carora li se adreseaza. E foarte simplu: în cadrul campaniilor de comunicare on-line este esentiala diseminarea pe scara larga a informatiilor Dvs si atingerea cu precizie a unei audiente cat mai largi, cu scopul imbunatatirii pozitiei Dvs in rezultatele cautarilor din Google sau alte motoare de cautare , cresterea numarului de vizitatori impreuna cu cresterea numarului de leads generate din mediul on-line.